Når du vælger et iduva forløb modtager du et bredt udbud af værktøjer og hjælp.


Støtte via hjemmeside og App til smartphones

Hjemmesiden og App'en understøtter dig i din dagligdag.

Alt dette får du på hjemmesiden og app'en.

  • Du opretter personlige målsætninger for vægt og motion, og der gives feedback på disse.
  • Du kan vælge at registrere kost, motion, vægt og kropsmål.
  • Planer og vejledning for, hvor meget du skal motionere ud fra din personlige målsætning.
  • Vejledning i sund og slankende kost.
  • Motiverende oversigter over, hvor langt du er nået i forhold til din målsætning.
  • Ugentlig undervisning i kost, motion, livsstilændringer og motivation.
  • Fri adgang til "Spørg eksperterne". Alle får svar inden for 24 timer – også på fridage.

Vi arbejder med video, Facebook, tabeller og meget mere for at gøre budskabet tilgængeligt og motiverende.

 

Ugentligt inspirations- og vejemøde. 

Motivation og handling.

Det er her du kommer og bliver vejet og ”står til regnskab” overfor iduva vejlederen. Der følges op på resultaterne og coaches på næste skridt.

Det vigtigste ved vejemøderne er at skabe motivation og ikke mindst at få dig til at handle og tage ansvar. Vi ved af mange års erfaring at det er vigtigt at gi dig som deltager viden om sund kost, motion med mere. Dog hjælper alverdens viden ingen ting hvis ikke du ændrer dine handlinger så du bruger den nye viden. Vi kan undervise herfra og ind i evigheden uden at det gør en forskel hvis vi ikke er gode til at motivere og skabe handling.

Derfor arbejder vi med 2 effektive værktøjer til at skabe handling.

  • Buddies går ud på at alle deltagerne skal gå sammen med en anden deltager og sammen skal de støtte og bakke op om hinanden. De kan blandt andet lave aftaler om hvad der er skal til for at det er ok at melde afbud. Ligeledes kan de aftale at sms’e sammen hver dag for at fortælle hvordan det går.
  • Club Commitment går ud på at alle deltagerne hver uge skal fortælle hele holdet hvad de kommitter sig på til næste gang. Det må kun være en ting af gangen. Næste gang skal man så fortælle om hvordan det er gået. Hvis det ikke lykkedes at gennemføre projektet er det det sammen man kommitter sig på igen i denne uge. Man skal ha succes før man finder en ny ting at kommitter sig til.

 

Kosterstatning.

Den sikreste og mest effektive måde at, tabe sig på.

Kosterstatning er dog kun effektivt i det omfang det bliver brugt som en del af en livsstilsomlægning. Hvis du vender tilbage til samme livsstil som inden brugen af kosterstatning så vil du også opnå den samme vægt igen.Derfor er det vigtigt at du kommer med i et forløb hvor der arbejdes langsigtet med ændring af vaner i forhold til motion, kost og mental indstilling til sund livsstil. Dette sikrer vejemøderne og hjemmesiden.

 Husk!

Det bedste af 3 verdener. Det er helheden af vores tiltag, der gør forskellen.